Då är vi igång…

Idag körde vi kick off i projektet, Hotel Dalecarlia i Tällberg var platsen, solen sken och stämningen kändes på topp! Tack alla som kom, det här kommer att bli så kul.
Känns både roligt, spännande och en aning nervöst nu när idén är släppt. Får dock grymt många vänliga ord och klappar på axeln, känns skönt.
Min tanke med den här bloggen är så klart att hålla er som vill uppdaterade vad som händer i projektet, hur träningen går, hur min psykiska hälsa är och så vidare. Det kommer också att bli en del andra skildringar ur vardagen, helt enkelt: Den som läser får se:-)


Missa inte P4 Dalarna idag klockan 16.00, där kommer jag att berätta mer om detta.
Kör hårt!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Då är vi igång…

  1. Det blir kul att följa dig Lars!
    Jag gillar inställningen och jag tror att många sporras av din idé!
    Lycka till!

  2. Håkan skriver:

    Är det någon jag känner som kan klara av detta så är det du lasse. Det ska bli väldigt roligt att följa dig på denna resa, om du skulle behöva en personlig sjuksköterska så vet du vart du ska ringa// Håkan

Lämna en kommentar